Penjenamaan Tahap Naga

Bismillah

glow dragon

Jenama sangat penting untuk jualan mudah terhasil dengan sendirinya. Ramai orang tahu membina jenama bisnes sendiri tetapi tak semua dapat menjadikan penjenamaan itu mencapai tahap terbaik, jadi jika nak berhasil mendapatkan jualan, mereka perlukan elemen lain untuk membantu mendapatkan jualan.


Teknik penjenamaan itu bukan kecil. Ia sangat terkait dengan teknik pemasaran yang lain. Dalam program terbaharu saya, saya namakan program tersebut Penjenamaan Tahap Naga. Program ini sebenarnya adalah ditujukan kepada mereka yang baru nak menceburi bidang bisnes atau mereka yang belum berjaya mencapai sasaran jualan yang sepatutnya mereka mahukan.

Kenapa nama "Naga" digunakan? Kenapa tak kucing ke, badak air ke, Kungfu panda ke, Ular senduk nasi ke... Kenapa? Kenapa??

Walaupun ia adalah mitos dan kepercayaan orang dulu-dulu, (wallahu a'lam) saya tak tahu benar-benar wujud atau tak, (sebab saya fikir) mereka orang dulu-dulu tu mungkin pernah terjumpa fosil rangka binatang besar (mungkin dinosour) yang mereka imaginasikan ia adalah seekor binatang yang hebat dan gagah dan dinamakan "Naga". Mungkin juga mereka percaya Naga adalah haiwan yang disumpah dan terdiri dari dua ciri haiwan sperti singa dan ular... Lepas tu naga tu..... hehehe.. Makin mengarut la woiiii...

Ok, ok!

Naga adalah simbol bagi haiwan yang besar, garang, hebat, gagah, super-power melebihi kekuatan haiwan yang lain. Sebab itu saya memilih "Naga" bagi menggambarkan program penjenamaan top-level ni.

Penjenamaan Tahap Naga - PTN. Bukan PTPTN! Itu siapa berhutang kena bayar balik ye..!

Nak tahu >> KLIK DI SINI..

Adios!


UPDATE : Oleh kerana saya tidak mahu orang kompius, PTN tidak mahu disamakan dengan PTPTN, maka saya telah ubah tajuk PC ini yang dinamakan Pemasaran Mohor D'Naga 

PEMASARAN MOHOR D'NAGA!!?

Jika dulu tidak pernah mendapat jualan a.k.a GAGAL, atau dulu dah penat berusaha tapi hasilnya CIPUT!!? Sudah-sudah-lah tu..

Nak tahu?
KLIK DI SINI

0 Ruangan Komen:

Jom la ramai-ramai kita meriahkan dengan komen di sini...