Info Hujung Tahun dan Awal Tahun Baharu 2014.

Bismillah...

Dah tiga minggu saya tak menulis... Sebab apa? Kebiasaannya di hujung-hujung tahun saya akan bercuti dan membawa keluarga bersama. Saya nak tumpukan untuk kegembiraan bersama keluarga.

Jangan kecewa untuk berkunjung ke blog saya ni sebab saya akan menulis lagi selagi saya sihat. Ye, memang banyak pengalaman yang akan saya kongsikan sepanjang 3 minggu saya tak menulis ni. Ye lah bermula dengan majlis kahwin anak jiran depan rumah, kemudian melancong (dalam negeri je..) di beberapa buah tempat peranginan dan sakit yang membuatkan mood menulis tu lari meninggalkan saya.. huhu..

Tapi dalam awal tahun ni saya sudah membuat beberapa perubahan dalam perniagaan saya. Sekarang ni sibuk untuk setting up bisnes untuk tahun baru 2014 ni... Agak sibuk jugalah.

Saya akan kongsi bahan ilmu bisnes juga nanti in sha Allah.. Saya kena beredar dulu ye.. Adios!


Nama saya Hairizal Hamidon. Saya memulakan perniagaan berdaftar sejak tahun 2007. Ilmu saya perolehi dari pengalaman juga dari sifu-sifu perniagaan konvensional dan internet. Kini saya lebih cenderung kepada pemasaran bisnes internet dan memberikan bimbingan peribadi yang saya namakan 'MEKANIK BISNES INTERNET'.


0 Ruangan Komen:

Jom la ramai-ramai kita meriahkan dengan komen di sini...