PLR Bahasa Melayu - Peluang Menjana Pendapatan!

Salam dan bersemangatlah dengan khabar gembira ini!


Adakah anda ingin memiliki bahan tulisan dan rujukan untuk dijadikan buku, e-book, menulis blog, berkongsi maklumat di forum, FB, Twitter, Youtube dan banyak lagi?

Kini anda telah begitu hampir mendapatkannya dengan harga terendah, termurah dari pakej yang dapat saya sediakan nanti.

Tak susah lagi menulis dan memerah idea bagi menghasilkannya kini saya sudah sediakannya untuk anda. Hakcipta telah dilonggarkan untuk memberi peluang anda memberi nama, mengubah dan apa juga yang anda mahukan setelah memiliki PLR yang telah dipakejkan.

Anda hanya perlu bayar dengan kos yang sangat rendah dan PLR akan menjadi milik anda. Nak buat apa pun tak kisah tiada larangan lagi...

Bagi anda yang masih baru dalam bisnes internet, PLR bermaksud Private Label Right. PLR berbeza dengan MRR - Master Resale Right atau RR - Resell Right. Jika anda pernah membeli produk MRR dan RR, anda masih lagi tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan oleh penulis asal di dalamnya. Ia berbeza jika anda mendapatkan bahan PLR ini, bermakna anda boleh cipta, ubah, tambah dan claim hasil tulisan milik anda. Anda juga boleh jadikan bahan untuk dibuat video seperti di Youtube. Senang cerita terpulang kepada anda yang menentukannya setelah anda memilikinya.

**Artikel kali ini saya buka ruangan untuk peluang bisnes untuk anda dengan label Peluang Bisnes. Ini adalah yang pertama dalam blog ini. Jika ada lagi nanti untuk anda meninjau peluang bisnes lain, anda hanya klik pada label ini.

Klik halaman di sini untuk mendapatkan pakej PLR Bahasa Melayu -- Offer2U TOS 

Adios....

2 ulasan:

Jom la ramai-ramai kita meriahkan dengan komen di sini...