Di waktu JEREBU inilah kita patut rebut peluang berniaga!

Bismillah...

Jerebu.

Bukan setakat udara kita ni sekarang berjerebu, tetapi ekonomi negara kita juga dilanda jerebu. Bila kita gunakan matawang kita untuk berurusan dengan pelanggan tempatan tu ok lagi tapi bila dah berurusan dengan pelanggan luar negara dengan matawang asing yang lebih tinggi nilainya, sakit wooo... Rasa nak terkentut-kentut nangis je..

Nak selamat tukar simbol dan nilai kepada matawang yang lebih tinggi nilainya seperti matawang USD bila kita berniaga melalui pasaran antarabangsa seperti bisnes internet.

Logo bisnes profil
Imej profil facebook saya yang terbaharu.

Ok saya sebenarnya bukan nak cerita pasal jerebu ataupun bab ekonomi (tak pakar pun) walaupun masih berjerebu persoalan yang bermain-main di minda betul tak? Sebab saya belum boleh beritahu lagi kerana hasilnya belum siap sepenuhnya. Ada perkara yang sudah siap, tetapi ada juga yang belum buat lagi dan ada yang sudah hampir siap dengan produk terbaharu dan logo terbaharu juga. Ini bertujuan bagi membina jenama yang akan diperbaharui tak lama lagi. 

Nanti saya info lagi perkembangan terkini. Mana-mana rakan yang belum subscribe kat opt in autoresponder saya bolehlah subscribe dulu ye. Nanti saya akan keluarkan berita terkini berkenaan produk ni...

Stay tuneeeed..... Adios!

PEMASARAN MOHOR D'NAGA!!?

Jika dulu tidak pernah mendapat jualan a.k.a GAGAL, atau dulu dah penat berusaha tapi hasilnya CIPUT!!? Sudah-sudah-lah tu..

Nak tahu?
KLIK DI SINI

0 Ruangan Komen:

Jom la ramai-ramai kita meriahkan dengan komen di sini...