Dulu saya fobia dengan bisnes MLM!

Bismillah...

Penyembuh penyakit berbahaya

Bagi yang sudah mengenali diri saya memang dah tahu saya tak berminat nak berniaga MLM. Sebab apa? Sebab saya jenis orang lambat faham rajah-rajah pecahan tu, saya tak suka cari orang taja orang, saya takut nanti bila saya dah terlambat, ruang untuk saya dapatkan downline semakin mengecil dan yang jelas, saya pernah beberapa kali join bisnes MLM ni dulu, memang tak pernah pun menjadi.


Tapi sejak akhir-akhir ni saya join semula MLM. Kenapa? Sejak saya sakit lepas tu sembuh dengan produknya, lepas tu saya sudah tahu pendekatan terbaik untuk promosikan bisnes ni. Saya berfikir semula, dengan produk yang POWER, sistem plan pemasaran yang mudah, adil dan menguntungkan di tambah lagi sebab terfikir saban tahun kelahiran bayi bertambah-lepasan pelajar pula sudah pun mula bekerja, sudah pasti peluang untuk dapatkan income dari sini juga cerah.

Oppss.. Nanti. Saya masih lagi dengan bisnes saya yang dulu. Siapa kata saya dah berniaga MLM pulak? Tapi apa salahnya kalau saya buat juga MLM secara sambilan, bidang ni boleh juga dapat income tambahan untuk saya kan? Sambilan je tu.. Belum buat sepenuh masa lagi...

Sebenarnya jika kita nak join bisnes MLM, kita perlu lihat jenama dan syarikatnya samada kukuh atau tidak, selidik dahulu sah atau tidak perniagaannya, jika islam, adakah pelan atau produk itu halal atau tidak. Dan sebagai orang yang mahu peluang memperolehi keuntungan dalam bisnes ini akan melihat POWER atau tidak produk tersebut dan yang kedua baru kita lihat pelan pemasarannya. Kerana di situ kita dapat tahu kita boleh menjual atau dapat untung ke tidak.

Kalau produk kita power dan ramai orang memerlukan produk kita, tak perlulah kita cari orang, taja orang. Tak perlu untuk mahir menulis atau cakap ayat berbunga-bunga. Cukup ada testimoni yang meyakinkan, produk akan terjual sendiri dan secara tak langsung kita juga boleh dapat rangkaian kita sendiri. Tapi kalau kita belajar dan pandai meng'ayat' itu sudah dikira bagus dan bonus buat bisnes kita. Persepsi masyarakat juga sudah banyak berubah berkenaan MLM.

Jadi, mulai sekarang, kena-lah grab cepat-cepat peluang yang dah ada depan mata. Ada seseorang yang diperkenalkan dengan bisnes ni sebelum ni lambat ambil peluang, bila balik kampung, kenalannya di kampung pula memperkenalkan beliau dengan produk ni. Ini bermakna, jika beliau grab lebih awal dahulu, peluang untuk dia perkenalkan dengan kenalan rapatnya dikampung akan lebih terbuka dan lebih menguntungkan.

Kalau nak tahu lebih lanjut berkenaan produk POWER a.k.a produk AJAIB yang saya buat sekarang, serta apa yang PERCUMA saya dapat bagi, boleh klik DI SINI... 

Jumpa lagi.. Adios


PERCUMA! PERCUMA!! PERCUMA!!!

E-book PERCUMA untuk anda yang di dalamnya terdapat motivasi dan tips perniagaan. Dapatkan e-book ini dan di samping itu anda juga akan disediakan tips dan peluang bisnes yang menjana pendapatan dari semasa ke semasa. >>KLIK DI SINI<<

0 Ruangan Komen:

Jom la ramai-ramai kita meriahkan dengan komen di sini...