E-book PERCUMA!!!

Bismillah...

Saya sebenarnya tak berminat langsung dengan bisnes MLM ni. Bukan bisnes MALAM, maklumlah orang dulu-dulu biasanya membuat bisnes ini secara sambilan selepas waktu kerja. Jadi memang malam adalah masa yang paling sesuai kerana itu sahaja masa yang ada. MLM seperti mana anda sudah menduga adalah Multi Level Marketing.

Percuma ebook MLM
Jenis-jenis sistem marketing plan yang digunakan dalam bisnes MLM

Ha.. Memang saya tak minat. Tak minat atas beberapa sebab utama. 
  • Pernah gagal banyak kali sebelum ni.
  • Malu
  • Terasa rakan-rakan menjauhkan diri kerana menganggap kita adalah jenis salesman yang selalu menganggu ketenteraman. (Bukan semua salesman begitu ye..)
  • Tak pandai nak bercakap dan memujuk.
  • Produk yang dijual mahal berbanding jenis yang sama di tempat lain.
  • Dan banyak lagi...
Tapi pada tahun 2014 adalah tahun saya diperkenalkan dengan bisnes MLM ni semula. Tetapi kini ia secara tidak formal, natural dan di kala saya jatuh sakit ketika itu. Ada dua jenis MLM bisnes saya telah daftar. Itu semua secara kebetulan. Bila saya ingat-ingat semula, saya rugi kerana tak mengikuti dengan bersungguh-sungguh bisnes ni dulu. Sebab leader-leader saya yang dulu, adalah dikalangan orang-orang yang hebat dan dikenali ramai. Begitu juga untuk kali ni. Saya terfikir, kenapa ia datang kepada saya lagi ye?

Sebab itu, dengan ada platform ini, saya mengambil peluang. Saya belajar dan kaji. Saya tulis untuk jadi nota saya. Tapi saya tak mahu nota saya ni untuk saya je, kan bagus jika dapat saya berkongsi dengan ramai orang yang lain. Mereka juga mungkin dahulunya senasib dengan saya.

Anda tahu tak kenapa ramai orang dah kaya dan jadi jutawan sedangkan kita belum lagi dapat apa-apa? Bagaimana kita nak menarik prospek sedangkan kita ni pemalu orangnya, tak sanggup berdepan dan bercakap dengan orang ramai. 

Jadi selepas mengumpul maklumat dan menulis nota, dipenghujung tahun 2014 juga saya kumpulkan untuk jadikan ia e-book. 

Sahabat sekelian, kita bukan tak boleh kaya. Kita bukan tak boleh jadi jutawan. Tapi dimana silap kita? Untuk setiap makhluk ciptaanNya, Tuhan dah sediakan kita rezeki. Tinggal lagi bagaimana kita nak dapatkannya sahaja. Dahulu pemikiran saya telah terhalang apa lagi dengan bisnes MLM ni. Bisnes MLM tak salah. Sekarang sudah banyak yang patuh dari segi syari'ah berkenaan produk dan juga sistem. 

Kita di zaman teknologi ni patut manfaatkan peluang yang ada. Jangan lepaskan peluang ni. Kita tidak minat? Tapi jika ia boleh menjadikan kita jutawan kita nak tak? Tanya diri sendiri. Walau e-book saya ni adalah e-book memberi motivasi serta tips  untuk bisnes MLM, tapi ia berguna jika anda berjaya mengolahkan dalam bisnes konvensional yang anda suka. Kerana bisnes MLM dan konvensional mempunyai asas yang sama.

Kepada yang sudi download e-book ni, anda akan dapat tips dan peluang keuntungan bisnes pelbagai yang akan diberikan dari masa ke semasa. InsyaAllah, itu janji saya. Kepada yang telah subscribe borang saya di sidebar ni, tunggu dalam beberapa siri kiriman e-mel saya akan dapat e-book ini juga. Bagi yang nak dapat terus e-book ni boleh sahaja masukkan nama anda dan alamat e-mel untuk saya kirimkan link downloadnya.

Terimakasih.. Semoga dengan kehadiran e-book ini dapat membantu anda yang mahukan perubahan dari zero ke hero.. Adios!



MUAT TURUN PERCUMA!

Jika selama ini anda sukar bagi mendapatkan prospek bisnes networking anda, e-book ini ada tips dan motivasi yang perlu. Bukan sahaja untuk bisnes Multi Level Marketing yang Patuh Syariah, tetapi berguna juga untuk diaplikasikan ke dalam bisnes konvensional.

2. Dengan mengisi borang online di bawah ini, saya dapat kirimkan link download buat anda. Anda bukan sahaja dapat e-book, tetapi tips dan peluang dalam bisnes konvensional lain bagi anda menjana pendapatan melaluinya yang akan diberikan dari masa ke semasa.

3. Pastikan anda tidak lupa untuk klik link pengesahan pada e-mel pertama  selepas anda submit borang ini untuk anda berhasil mendapatkan link download e-book ini.


Jangan tunggu... Subscribe sekarang ye!

Nama Panggilan

Alamat E-Mel


Terimakasih kerana sudi menjadi sebahagian dari keluarga bisnes saya!



PERCUMA! PERCUMA!! PERCUMA!!!

E-book PERCUMA untuk anda yang di dalamnya terdapat motivasi dan tips perniagaan. Dapatkan e-book ini dan di samping itu anda juga akan disediakan tips dan peluang bisnes yang menjana pendapatan dari semasa ke semasa. >>KLIK DI SINI<<

0 Ruangan Komen:

Jom la ramai-ramai kita meriahkan dengan komen di sini...